SOCIAL MEDIA
STRONA GŁÓWNA | SOCIAL MEDIA

Media społecznościowe dla Kancelarii
WYSOKA JAKOŚĆ TREŚĆI POZWALA ZBUDOWAĆ Z TWOIMI KLIENTAMI RELACJĘ
W Polsce z mediów społecznościowych korzysta ponad 19 milionów Polaków. To połowa populacji naszego kraju. Szansa na to, że Twoi potencjalni klienci korzystają z mediów społecznościowych jest zatem bardzo duża.
Zdecydowana większość kancelarii bez większego powodzenia prowadzi swoje profile na mediach społecznościowych. Nie wystarczy bowiem, że zaprosimy znajomych do ich polubienia, zrobimy grafikę w programie paint i będziemy wstawiać linki do ciekawych artykułów.
Zwykle wobec braku namacalncyh efektów – większość profili jest martwa, a ich twórcy porzucają myśl o pozyskiwaniu klientów przez Internet.
Tak jednak nie musi być. Media społecznościowe są potężnym narzędziem do etycznego zdobywania klientów. Żeby jednak tak się stało, to musimy zbudować z naszą grupą docelową relację.
Zbudujemy Twoją markę
Realizujemy cele biznesowe Państwa Kancelarii za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Media społecznościowe służą do budowania marki (osobistej lub firmowej) oraz relacji z potencjalnymi klientami. Wiecie Państwo jaka jest cecha wspólna wszystkich najbardziej prężnie działających prawników w mediach społecznościowych? Zajmują się wąskim wycinkiem prawa i są odbierani jako absolutni specjaliści w tej materii. Dzieje się tak dlatego, że dzielą się ze swoją grupą docelową wartościową treścią, która niejako pośrednio przyczynia się do rozwiązania problemów prawnych, których doświadcza grupa docelowa. Taki prawnik antycypuje (albo my antycypujemy – przy użyciu odpowiednich narzędzi) z jakimi problemami borykają się jego odbiorcy, a następnie tworzy treść (lub my tworzymy), która odpowiada na te pytania.
Taki prawnik doskonale również wie, że najlepszą reklamą jego usług są wygrane sprawy. W umiejętny sposób dzieli się ze swoją społecznością własnymi sukcesami. Dzięki temu buduje swój dowód społeczny oraz maluje w głowach swoich odbiorców przyszłą wizję sukcesu w ich sprawie. Dlaczego bowiem miałoby być inaczej, skoro jest specjalistą i wygrał w takiej samej sprawie?
Taki czytelnik jest pod dużym wrażeniem. Jest wdzięczny, że prawnik dzieli się taką wiedzą za darmo. Najczęściej zaczyna obserwować taki profil i angażować się w życie społeczności. Musi jednak minąć trochę czasu zanim skorzysta z usług rzeczona prawnika. W większości jednak przypadków, nawet jeżeli nie powierzy prawnikowi swojej sprawy do prowadzenia, to poleci usługi swojej rodzinie lub znajomym. Zrobi tak dlatego, że zaufał prawnikowi i jest przekonany co do jego wiedzy i skuteczności.
Proste prawa? Praktyka pokazuje, że nie do końca. Tylko profile nielicznych prawników wyglądają w ten sposób. Absolutna większość, powiedzmy 95 %, nie ma żadnych korzyści z prowadzenia mediów społecznościowych. Nie mają na to czasu, a nawet jeżeli mają, to robią to źle. Nie ma w tym nic złego. Jesteście Państwo fantastycznymi specjalistami, którzy nie muszą znać się na wszystkim. Wy zajmijcie się prawem, a my zajmiemy się resztą.
Proces współpracy
Zbudujemy dla Ciebie społeczność, która regularnie będzie korzystać z usług Twojej Kancelarii. Zaufanie jest walutą w XXI wieku. Nie sposób zbudować prawdziwej więzi ze swoimi potencjalnymi klientami bez mediów społecznościowych.
1. Rozmawiamy
Wszystko zaczyna się od rozmowy. Musimy poznać Ciebie i Twoje potrzeby w zakresie marketingu prawniczego.
2. Nawiązujemy współpracę
Przedstawiamy naszą wizję na rozwój Twojej Kancelarii w sieci. Jeżeli Ci się spodoba, nawiązujemy współpracę.
3. Ustalamy taktykę
Ustalamy taktykę działania, obszary specjalizacji, brand i sposób komunikowania się ze społecznością.
4. Pracujemy
Pracujemy... regularnie i z dużym poświęceniem. Wszystko po to, aby generować dla Ciebie namacalne efekty.
5. Raportujemy
Co miesiąc wysyłamy raport z naszych działań. Jesteśmy również dostępni telefonicznie. Jesteśmy w stałym kontaktcie.
6. Budujemy więź
Z biegiem czasu budujemy więź z Twoją grupą docelową. Zaczynasz zauważać efekty naszych działań.