LEXPAGE

Biznes prawniczy opiera się na zaufaniu

Jeżeli Twoja Kancelaria nie znajduje się w kanałach social media, to już znajdujesz się za konkurencją. Zanim jednak zdecydujesz się na założenie mediów społecznościowych, to trzeba przygotować plan działania. Właśnie w tym miejscu wkraczamy do akcji. Tworzymy treść i cały wizerunek Kancelarii – tak aby w sposób etyczny pozyskiwać nowych klientów.

Media społecznościowe dla Kancelarii

WYSOKA JAKOŚĆ TREŚĆI POZWALA ZBUDOWAĆ Z TWOIMI KLIENTAMI RELACJĘ

W Polsce z mediów społecznościowych korzysta ponad 19 milionów Polaków. To połowa populacji naszego kraju. Szansa na to, że Twoi potencjalni klienci korzystają z mediów społecznościowych jest zatem bardzo duża.

Zdecydowana większość kancelarii bez większego powodzenia prowadzi swoje profile na mediach społecznościowych. Nie wystarczy bowiem, że zaprosimy znajomych do ich polubienia, zrobimy grafikę w programie paint i będziemy wstawiać linki do ciekawych artykułów.

Zwykle wobec braku namacalncyh efektów – większość profili jest martwa, a ich twórcy porzucają myśl o pozyskiwaniu klientów przez Internet.

Tak jednak nie musi być. Media społecznościowe są potężnym narzędziem do etycznego zdobywania klientów. Żeby jednak tak się stało, to musimy zbudować z naszą grupą docelową relację

 

Zbudujemy Twoją markę

Realizujemy cele biznesowe Państwa Kancelarii za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Media społecznościowe służą do budowania marki (osobistej lub firmowej) oraz relacji z potencjalnymi klientami. Wiecie Państwo jaka jest cecha wspólna wszystkich najbardziej prężnie działających prawników w mediach społecznościowych? Zajmują się wąskim wycinkiem prawa i są odbierani jako absolutni specjaliści w tej materii. Dzieje się tak dlatego, że dzielą się ze swoją grupą docelową wartościową treścią, która niejako pośrednio przyczynia się do rozwiązania problemów prawnych, których doświadcza grupa docelowa. Taki prawnik antycypuje (albo my antycypujemy – przy użyciu odpowiednich narzędzi) z jakimi problemami borykają się jego odbiorcy, a następnie tworzy treść (lub my tworzymy), która odpowiada na te pytania. 

Taki prawnik doskonale również wie, że najlepszą reklamą jego usług są wygrane sprawy. W umiejętny sposób dzieli się ze swoją społecznością własnymi sukcesami. Dzięki temu buduje swój dowód społeczny oraz maluje w głowach swoich odbiorców przyszłą wizję sukcesu w ich sprawie. Dlaczego bowiem miałoby być inaczej, skoro jest specjalistą i wygrał w takiej samej sprawie? 

Taki czytelnik jest pod dużym wrażeniem. Jest wdzięczny, że prawnik dzieli się taką wiedzą za darmo. Najczęściej zaczyna obserwować taki profil i angażować się w życie społeczności. Musi jednak minąć trochę czasu zanim skorzysta z usług rzeczona prawnika. W większości jednak przypadków, nawet jeżeli nie powierzy prawnikowi swojej sprawy do prowadzenia, to poleci usługi swojej rodzinie lub znajomym. Zrobi tak dlatego, że zaufał prawnikowi i jest przekonany co do jego wiedzy i skuteczności.

Proste prawa? Praktyka pokazuje, że nie do końca. Tylko profile nielicznych prawników wyglądają w ten sposób. Absolutna większość, powiedzmy 95 %, nie ma żadnych korzyści z prowadzenia mediów społecznościowych. Nie mają na to czasu, a nawet jeżeli mają, to robią to źle. Nie ma w tym nic złego. Jesteście Państwo fantastycznymi specjalistami, którzy nie muszą znać się na wszystkim. Wy zajmijcie się prawem, a my zajmiemy się resztą.

Proces współpracy

Zbudujemy dla Ciebie społeczność, która regularnie będzie korzystać z usług Twojej Kancelarii. Zaufanie jest walutą w XXI wieku. Nie sposób zbudować prawdziwej więzi ze swoimi potencjalnymi klientami bez mediów społecznościowych.

1. Rozmawiamy

Wszystko zaczyna się od rozmowy. Musimy poznać Ciebie i Twoje potrzeby w zakresie marketingu prawniczego.

2. Nawiązujemy współpracę

Przedstawiamy naszą wizję na rozwój Twojej Kancelarii w sieci. Jeżeli Ci się spodoba, nawiązujemy współpracę.

3. Ustalamy taktykę

Ustalamy taktykę działania, obszary specjalizacji, brand i sposób komunikowania się ze społecznością.

4. Pracujemy

Pracujemy... regularnie i z dużym poświęceniem. Wszystko po to, aby generować dla Ciebie namacalne efekty.

5. Raportujemy

Co miesiąc wysyłamy raport z naszych działań. Jesteśmy również dostępni telefonicznie. Jesteśmy w stałym kontaktcie.

6. Budujemy więź

Z biegiem czasu budujemy więź z Twoją grupą docelową. Zaczynasz zauważać efekty naszych działań.

Czego możesz oczekiwać?

Pełnego zaangażowania, zogniskowania na Twój sukces oraz dużego poświęcenia. Nie jesteśmy kolejną agencją, która będzie chciała tylko "odbębnić" swoje obowiązki i chwalić się jakimś abstrakcyjnym zasięgiem. Zasięg to nie klienci...

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

TAKTYKA DZIAŁANIA

WYJĄTKOWA TREŚĆ

KONTAKT Z KLIENTAMI

RAPORTOWANIE

ZAANGAŻOWANIE

Czy Podjąłeś już decyzję?

Zobacz jak współpracę z nami oceniają nasi Klienci:

Iga Kalinowska-Maksim

Powierzyłam firmie Lexpage wykonanie strony internetowej mojej kancelarii. Pan Łukasz (właściciel), jest specjalistą od profesjonalnych, dobrze działających na wszystkich urządzeniach stron internetowych. Ponadto, jako prawnik swobodnie posługuje się językiem prawniczym, zna zagadnienia prawne, stąd niezwykła łatwość komunikacji i współpracy. Niezwykle cenię sobie fakt pracy zgodnie z etyką adwokacką. Co równie istotne - strona internetowa jest bardzo elegancka i została wykonana szybko oraz sprawnie, zaprojektowano indywidualne logo firmy. Doceniam także możliwość aktualizacji strony po jej zaprojektowaniu. Z pełnym przekonaniem mogę polecić usługi Lexpage wszystkim adwokatom oraz radcom prawnym chcącym pokazać swoją ofertę w Internecie

Małgorzata Wojtanis

Świetna współpraca od samego początku. Pan Łukasz uważny, cierpliwy i potrafiący słuchać. Strona internetowa wykonana w pełni profesjonalnie. Każdy szczegół, o który prosiłam został uwzględniony. Szybkie działanie i dobra cena!

Artur Dąbrowski

Niejednokrotnie współpracowałem z Panem Łukaszem. Za każdym razem współpraca przebiegła wzorcowo. Szybki kontakt, merytoryczna rozmowa i sprawna realizacja ustaleń. Pan Łukasz jest osobą godną zaufania

Justyna Pawłowska

Pan Łukasz stworzył mi stronę internetową. Zarówno pod względem technicznym jak i graficznym strona została wykonana wysoce profesjonalnie. W pełni spełnia moje oczekiwania (dość wygórowane). Pan Łukasz jest rzetelny i bardzo zaangażowany w to co robi, co z kolei przekłada się na znakomite rezultaty jego pracy. Zdecydowanie polecam.

Magdalena Zembala-Leńska

Współpraca przy tworzeniu strony internetowej jak najbardziej pozytywna i profesjonalna, wszystkie moje uwagi zostały uwzględnione, jak najbardziej polecam!